Комунальний заклад Великоберезовицька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Тернопільського району Тернопільської області
КВК
«РІЗДВО ХРИСТОВЕ»
(4 клас)
Розробила:
вчитель християнської етики
Венета Любов Степанівна
Тернопіль, 2012
Мета: Закріпити отримані учнями знання з попередніх занять;
Розвивати творче мислення, вміння використовувати отримані знання на практиці; розвивати творчі здібності (артистичні, художні); виховувати любов і повагу до Бога, до Святого Письма, формувати бажання бути доброю дитиною Божою.
Обладнання: тексти Святого Письма; музичні записи; ілюстрації з Біблії; папір
Фарби, олівці.
ХІД КОНКУРСУ
Святково прибраний зал, в якому розміщені столи для 2-х команд, а також окремо для художників, окремо для вболівальників.
І. Спільна колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю!»
ІІ. Оголошення теми і мети конкурсу.
Вступне слово вчителя
ІІІ. Конкурс «Що? Де? Коли?». Ознайомлення з планом гри.
Вибір журі (із запрошених на урок гостей: священик, вчителі, члени Марійської Дружини, УМХ)
Хід гри
Привітання команд (можна у віршованій формі)
Вибір капітанів.
Вибір назви команд («Діти Ісуса», «Ангелята»).
Вибір гасла:
(«З нами Бог, а хто проти Бога?»,
«Ісус – наша запорука успіху!»).
Конкурс художників (12 б.)
Вибирають по одному учаснику з художніми здібностями від кожної команди.
Завдання: намалювати вертеп.
Бліц – турнір між командами
Конкурс капітанів (1 б. = кожна правильна відповідь)
Якщо капітан не дає правильну відповідь, то її може дати суперник. Коли ж і він не знає – може дати відповідь учасник будь – якої команди, але оцінка в цьому випадку буде = 0, 5 б.
З якого міста вирушили Марія та Йосип?
З якого робу був Йосип?
В яке місто вони мали прибути?
Чому вони мали прибути в м. Вифлеєм?
Який транспорт використовували Марія та Йосип для своєї подорожі?
Чому у м. Вифлеєм для них не знайшлося місця?
Як звали імператора, який проводив перепис населення?
Хто поспішав з далеких країв привітати Ісуса?
До кого в гості завітали мудреці?
Хто попередив їх про небезпеку для новонароджених?
Хто ще привітав Ісуса?
Хто сповістив пастухам новину про народження Спасителя Світу?
Що вказувало шлях мудрецям та пастухам?
Коли і від кого Йосип отримав звістку про небезпеку для життя Ісуса?
Куди вирушили Йосип та Марія з немовлям?
Скільки років вони там перебували?
В яке місто повернулася родина?
Чи має це місто відношення до імені Ісуса?
Під фонограму колядки вчитель після конкурсу читає текст Святого Письма, в якому розповідається про народження Ісуса Христа.
Конкурс кухарів
Вибирається по одному представнику від команди (з тих, котрі люблять готувати).
Завдання:
Пригадати і на поданому аркуші паперу записати 12 пісних страв, які готують на Святвечір.
Конкурс на краще знання колядок (2 б. за кожен куплет)
Учень (учениця) – представники від кожної команд, по черзі виконують колядки ( по одному куплету). (Можна використовувати допомогу вболівальників). Перемагає та команда, яка виконає більше колядок.
Конкурс «Пантоміма» (5 б.)
На аркуші паперу записано завдання, які мають виконати команди.
Завдання:
Мовою жестів зобразити:
1команда Привітання новонародженого Ісуса царями – мудрецями
2 команда Ангел сповіщає новину про народження Спасителя світу пастухам.
Підбиття загальних підсумків конкурсу членами журі.
Музична пауза
(колядка)
Нагородження переможців.
Підсумок.
Заключне слово вчителя
Спільна молитва – подяка Богові і в наміренні усіх присутніх.
Колядка «Нова радість стала»
Немає коментарів:
Дописати коментар